Fraktvillkor

  1. Allmänt
    Dessa fraktvillkor gäller för alla leveranser av varor från Groovy Garden AB, Adress: Drabantgatan 28 19439 Upplands Väsby, E-post: kontakt@groovygarden.se och telefon 070-746 41 35 &  073-676 61 05 (nedan kallat ”Groovy Garden”). Fraktvillkoren gäller i den utsträckning de inte ändras skriftligen av Groovy Garden.

  2. Leveransadress
    Vi levererar till alla adresser i Sverige, inklusive postboxar. Vid leverans till en postbox, kan det vara så att vissa varor eller storlekar inte går att leverera.

  3. Leveranstid
    Leveranstiden varierar beroende på vilken produkt du beställer, men vi försöker alltid skicka din order så snart som möjligt. Leveranstiden är ungefär 2-5 arbetsdagar.

  4. Leverans
    Vi använder oss av DHL, PostNord eller Schenker för att leverera våra produkter till dig. När din order är på väg till dig, kommer du att få ett e-postmeddelande med spårningsnummer så att du kan följa din leverans.

  5. Frakt
    Fraktavgiften beror på vikt och storlek på din order samt leveransadress. Fraktavgiften visas i kassan innan du bestämmer din beställning. Groovy Garden AB tar inte ansvar för eventuella extra kostnader som uppstår på grund av leverans till en icke-fastighetsadress, till exempel avgifter för hantering eller leverans till en ö i Sverige.

  6. Leveransproblem
    Om det uppstår problem med leveransen, vänligen kontakta oss på kontakt@groovygarden.se så snart som möjligt. Vi kommer att göra vårt bästa för att lösa problemet.

  7. Tvister
    Eventuella tvister som uppstår mellan Groovy Garden AB och kund om leverans av varor ska lösas i enlighet med svensk lag.