-
Allmänt
Dessa fraktvillkor gäller för alla leveranser av varor från Groovy Garden AB, Adress: Drabantgatan 28 19439 Upplands Väsby, E-post: kontakt@groovygarden.se och telefon 070-746 41 35 & 073-676 61 05 (nedan kallat ”Groovy Garden”). Fraktvillkoren gäller i den utsträckning de inte ändras skriftligen av Groovy Garden. -
Leveransadress
Vi levererar till alla adresser i Sverige, inklusive postboxar. Vid leverans till en postbox, kan det vara så att vissa varor eller storlekar inte går att leverera. -
Leveranstid
Leveranstiden varierar beroende på vilken produkt du beställer, men vi försöker alltid skicka din order så snart som möjligt. Leveranstiden är ungefär 2-5 arbetsdagar. -
Leverans
Vi använder oss av DHL, PostNord eller Schenker för att leverera våra produkter till dig. När din order är på väg till dig, kommer du att få ett e-postmeddelande med spårningsnummer så att du kan följa din leverans. -
Frakt
Fraktavgiften beror på vikt och storlek på din order samt leveransadress. Fraktavgiften visas i kassan innan du bestämmer din beställning. Groovy Garden AB tar inte ansvar för eventuella extra kostnader som uppstår på grund av leverans till en icke-fastighetsadress, till exempel avgifter för hantering eller leverans till en ö i Sverige. -
Leveransproblem
Om det uppstår problem med leveransen, vänligen kontakta oss på kontakt@groovygarden.se så snart som möjligt. Vi kommer att göra vårt bästa för att lösa problemet. -
Tvister
Eventuella tvister som uppstår mellan Groovy Garden AB och kund om leverans av varor ska lösas i enlighet med svensk lag.